Bahçeşehir Üniversitesi Bilim İletişim Ofisi olarak, Yükseköğretim Kurulu (YÖK) tarafından Ankara’da düzenlenen “Geleceğin Meslekleri Programı” tanıtım ve değerlendirme toplantısına katılım sağladık.
YÖK 15 Temmuz Milli İrade Salonu‘nda gerçekleştirilen programda; yükseköğretimin 2030 vizyonu doğrultusunda hayata geçirilmesi planlanan yeni eğitim programları, dijital dönüşüm odaklı meslek alanları, veri temelli meslek-istihdam ilişkisi ve Bilim İletişimi Ofislerinin yükseköğretim ekosistemindeki stratejik rolü kapsamlı şekilde ele alındı.
Farklı üniversitelerden rektörler, yöneticiler ve Bilim İletişimi Ofisi temsilcilerinin bir araya geldiği toplantıda; bilimsel bilginin toplumla daha etkin buluşturulması, bilim iletişimi kültürünün yaygınlaştırılması ve üniversiteler arasında iş birliğinin güçlendirilmesine yönelik çalışmalar değerlendirildi.
Bahçeşehir Üniversitesi Bilim İletişim Ofisi olarak katılım sağladığımız bu önemli program, bilim iletişimi alanındaki iş birliklerinin geliştirilmesi, iyi uygulama örneklerinin paylaşılması ve yükseköğretimde ortak vizyonun güçlendirilmesi açısından değerli bir buluşma oldu.
Üniversitemiz, bilimin toplumla buluşmasını destekleyen çalışmalara katkı sunmaya ve bilim iletişimi alanındaki ulusal iş birliklerinde aktif rol almaya devam edecektir.
Tarih: 17.06.2026
Bahçeşehir Üniversitesi Teknoloji Transfer Ofisi
8:30 - 17:30 Pazartesi- Cuma
Ekibimiz, sorularınızı yanıtlamak için 7 gün 24 saat hizmetinizdedir.
BAU Beşiktaş Güney Kampüsü

